It starts with one..

Några anledningar till varför jag är världens lyckligaste som får rida Furia som är världens bästa :

•Hon är super duper snäll! Jag kan nypa henne över hela kroppen och hon gör ingenting ! Eller jo om det ä skönt så vill hon klia mig efter ett tag ^^ men jag kan röra henne från i öronen till de mest intima delarna (dock så bryr jag mig inte om att det anses vara 'äckligt').
•Hon är så söt  Så söt, och positiv mot allt ! Utom dressyr då
• Hon skulle aldrig skada mig. Jag vet att man aldrig ska lita 100% på en häst, men jag litar till 75% på henne. Ibland brukar hon få gå själv ner till stallet då jag måste jaga bort de jobbiga små åringarna :P
/Anna


Kommentarer
Postat av: emelie

läs, kommentera, sprid och reklamera gärna min blogg !:)

2011-02-27 @ 11:14:47
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0