Dag 2 Min första häst

Min första helt egna häst har jag inte haft än :/
Jag har haft en sommar ponny, en fodervärdshäst och nu en medryttarhäst men jag tror att sommarponnyn var det första.
BröSmulan ÄR en trav ponny på 30 år.
Hon är en liten dam som är ett gotlandsruss och kan bli skit sur för väldigt lite. Jag blev av med min ena fingernagel pga den där lilla tokan.
Men som jag älskade vår tid tillsammans !! Vi hade båda stora viljor, och även hon var en hoppglad häst som bara älskar att hoppa!
Hon har tidigare vunnit Sveriges RidPonny 1997 (Då jag var ett år gammal) till 2002.
Idag står hon uppe i Grillby (Enköping) och betar på de gamla grödorna :)
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0